top of page
Abrova Företagstjänster

Abrova Tid

Abrova tillhandahåller två användarvänliga systemlösningar: ett heltäckande arbetsordersystem och ett effektivt tidsrapporteringssystem. Båda är utformade för att vara enkla att använda, vilket gör din arbetsprocess smidigare.

Abrova Företagstjänster

Tid är inte alltid pengar

Att effektivisera tid sparar pengar, en sanning för varje företagare. Därför introducerar vi Abrova Tid, ett tidrapporteringssystem som erbjuder enkel hantering av all tidsanvändning – arbete, övertid, och mer, utan att det kostar skjortan. Flexibelt, användarvänligt och prisvärt från start.

Abrova Företagstjänster

Rapportera timmar
på sekunder

Oavsett var du befinner dig kan du smidigt registrera den tid du använt på ett specifikt uppdrag eller projekt direkt via din mobil. Och om du skulle befinna dig på kontoret, är det lika enkelt att rapportera din tid via en dator.

Abrova Företagstjänster

Rapportera material

Oavsett var du befinner dig kan du smidigt registrera den tid du använt på ett specifikt uppdrag eller projekt direkt via din mobil. Och om du skulle befinna dig på kontoret, är det lika enkelt att rapportera din tid via en dator.

Abrova Företagstjänster

Utlägg och kvittotolk

I Abrova Tid blir hanteringen av alla era utlägg enkel. Ta bara en bild av kvittot med din mobil och koppla det till det relevanta projektet eller kunden. Därefter analyserar systemet automatiskt kvittot och assisterar er med att fylla i så mycket information som möjligt vid registreringen av utlägget.

Abrova Företagstjänster

Den 25e smäller det!

Så fort du och dina anställda har slutfört rapporteringen för månaden, är det bara några få klick bort till färdiga löneunderlag. Om du dessutom har integrerat med ditt lönesystem, kan du enkelt exportera all information i rätt format, vilket gör att lönerna kan betalas ut blixtsnabbt.

Hur kan vi hjälpa dig?

Välj ämne
bottom of page