
Abrova Tid
Abrova tillhandahåller två användarvänliga systemlösningar: ett heltäckande arbetsordersystem och ett effektivt tidsrapporteringssystem. Båda är utformade för att vara enkla att använda, vilket gör din arbetsprocess smidigare.

Tid är inte alltid pengar
Att effektivisera tid sparar pengar, en sanning för varje företagare. Därför introducerar vi Abrova Tid, ett tidrapporteringssystem som erbjuder enkel hantering av all tidsanvändning – arbete, övertid, och mer, utan att det kostar skjortan. Flexibelt, användarvänligt och prisvärt från start.

Rapportera timmar
på sekunder
Oavsett var du befinner dig kan du smidigt registrera den tid du använt på ett specifikt uppdrag eller projekt direkt via din mobil. Och om du skulle befinna dig på kontoret, är det lika enkelt att rapportera din tid via en dator.

Rapportera material
Oavsett var du befinner dig kan du smidigt registrera den tid du använt på ett specifikt uppdrag eller projekt direkt via din mobil. Och om du skulle befinna dig på kontoret, är det lika enkelt att rapportera din tid via en dator.

Utlägg och kvittotolk
I Abrova Tid blir hanteringen av alla era utlägg enkel. Ta bara en bild av kvittot med din mobil och koppla det till det relevanta projektet eller kunden. Därefter analyserar systemet automatiskt kvittot och assisterar er med att fylla i så mycket information som möjligt vid registreringen av utlägget.

Den 25e smäller det!
Så fort du och dina anställda har slutfört rapporteringen för månaden, är det bara några få klick bort till färdiga löneunderlag. Om du dessutom har integrerat med ditt lönesystem, kan du enkelt exportera all information i rätt format, vilket gör att lönerna kan betalas ut blixtsnabbt.